Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide

ANUNȚ

ANUNȚ
privind inițierea consultărilor publice asupra proiectului de decizie:
„Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Primăriei orașului Codru”

În temeiul Dispoziției nr. 73 din 11.06.2025 și în conformitate cu prevederile Legii nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional, Primăria orașului Codru aduce la cunoștința publicului inițierea consultărilor publice asupra proiectului de decizie:
„Cu privire la aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Primăriei orașului Codru”.

Scopul consultărilor este de a asigura transparența procesului decizional și implicarea activă a cetățenilor și a părților interesate în elaborarea actelor administrative de interes public.

Proiectul de decizie, însoțit de nota informativă, poate fi consultat:

  • pe pagina web oficială a Primăriei orașului Codru: www.primariacodru.md
  • la sediul instituției: str. Costiujeni nr. 8, municipiul Chișinău

Termenul-limită pentru transmiterea recomandărilor și sugestiilor este:
🗓️ 02 iulie 2025

Modalități de transmitere a propunerilor:

  • prin e-mail: cancelaria.primaria.codru@gmail.com
  • prin poștă: Primăria orașului Codru, str. Costiujeni nr. 8, mun. Chișinău
  • personal, la sediul primăriei, în zilele lucrătoare, între orele 08:00 – 17:00

Persoane de contact pentru informații suplimentare:

  • Dl Petru Gurău, viceprimar al orașului Codru
  • Dl Ruslan Cazacu, secretar al Consiliului orășenesc Codru
    📞 Tel.: 022 766 571
    📧 E-mail: cancelaria.primaria.codru@gmail.com

 

Articole Recente