Anunț
privind organizarea consultării publice cu privire la avizarea proiectului actului normativ de aprobare a datelor spațiale a documentației de urbanism, plan urbanistic de detaliu nr.22-2024-PUD și nr. 21-2024-PUD
În conformitate cu Dispoziția nr.132 din 06.11.2024, Primăria or. Codru inițiază procedura consultării publice asupra proiectului de Decizie “Cu privire la aprobare a datelor spațiale a documentației de urbanism, plan urbanistic de detaliu nr.22-2024-PUD și nr. 21-2024-PUD”
Necesitatea inițierii și desfășurării consultării publice este avizarea proiectului actului normativ de aprobare a datelor spațiale a documentației de urbanism, plan urbanistic de detaliu nr.22-2024-PUD și nr. 21-2024-PUD.
Scopul Planului urbanistic de detaliu este stabilirea condițiilor de amplasare a locuinței colective cu regim mediu de înălțime și dezvoltare a subzonei locuibile.
Ambele seturi de documente ce urmează a fi expuse consultărilor publice sunt plasate pe pagina web oficială a Primăriei or Codru.
Recomandările scrise pe marginea documentației supuse consultării publice pot fi recepționate la sediul Primăriei, str. Costiujeni, 8 pe suport de hârtie sau pe cale electronica la adresa de e-mail: cancelaria.primaria.codru@gmail.com pînă la data de 10.12.24. Se desemnează dl. Ruslan Cazacu, secretar al Consiliului or. Codru în calitate de persoană responsabilă de organizarea și desfășurarea consultațiilor publice și întocmirea procesului-verbal.
Consultările publice asupra proiectului de Decizie “Cu privire la aprobarea datelor spațiale a documentației de urbanism, plan urbanistic de detaliu nr.22-2024-PUD și nr. 21-2024-PUD”, vor avea loc la data de 10.12.2024, ora 08:00 în incinta Primăriei or. Codru, sala de ședințe, et. 2, adresa str. Costiujeni 8, or. Codru.