Dispoziția nr.127 din 30 octombrie 2024 ”Cu privire la inițierea consultărilor publice asupra proiectului de buget al orașului Codru pentru anul 2025”

Dispoziția nr.127 din 30 octombrie 2024 ”Cu privire la inițierea consultărilor publice asupra proiectului de buget al orașului Codru pentru anul 2025”

Anunț!

Privind inițierea consultărilor publice asupra proiectului de buget al orașului  Codru pentru anul 2025

Primăria or. Codru iniţiază procedura consultărilor publice asupra proiectului de buget al orașului Codru pentru anul 2025, conform anexei, parte integrantă a dispoziției.

Necesitatea elaborării și adoptării proiectului de buget al orașului Codru pentru anul 2025 rezultă în temeiul art. 24 și art.47 alin.2 lit.a) din Legea finanţelor publice şi responsabilităţii bugetar-fiscale nr. 181 din 25.07.2014 și art.20 alin.1 din Legea finanțelor publice locale nr. 397-XV din 16.10.2003.

Proiectul de buget al orașului Codru pentru anul 2025 va fi plasat pe pagina web oficială a Primăriei or. Codru: www.primariacodru.md.

Obiecții/propuneri parvenite pe marginea proiectului bugetului orașului Codru pentru anul 2025, pot fi recepționate la sediul Primăriei, str. Costiujeni, 8 pe suport de hârtie sau pe cale electronica la adresa de e-mail: cancelaria.primaria.codru@gmail.com pînă la data de 19 noiembrie 2024 inclusiv.

Persoana responsabilă de recepționarea recomandărilor parvenite și întocmirea dosarului privind elaborarea proiectului de decizie este dl Ruslan Cazazu, Secretar al Consiliului or. Codru.

Dispoziția nr.127 din 30.10.2024